Novakh Administratie Service, voor hulp bij uw (digitale) administratie!

Banken verlangen tegenwoordig dat alles via internet geregeld wordt, u moet alles zelf vanuit uw luie stoel kunnen regelen. Uw bank stuurt uw afschriften veelal niet meer per post maar u kunt deze inzien via internetbankieren. Hoe aantrekkelijk dit ook lijkt, voor u is dit misschien helemaal niet zo handig, u beheerst uw computervaardigheden niet voldoende om ook uw bankzaken te kunnen en durven doen op de computer.
Ook de toenemende mate van phishing-mails (mails die afkomstig lijken te zijn van uw bank maar enkel tot doel dienen van criminelen om gegevens te verkrijgen)  en andere computer criminaliteit maken dat internetbankieren voor u misschien niet zo makkelijk is als het lijkt.
De ontwikkelingen gaan hard en voor u is het lastig om alles bij te blijven houden. Bovendien zijn uw bankzaken zeer prive en u wilt dit liever niet met buren of bekenden delen. Ook wanneer u geen kinderen heeft, of de kinderen liever niet uw administratie wil laten doen, kan Novakh’s administratie service u helpen!

Maar het kan ook voorkomen dat u door ziekte tijdelijk uw administratie niet meer zelf kan doen. Terwijl dit juist dan zo belangrijk is, u moet immers uw declarabele zorgkosten kunnen indienen bij uw zorgverzekeraar zodat deze niet te ver oplopen. Vooral als u ziek bent, krijgt u er juist administratiewerk bij, terwijl u op dat moment wel iets anders aan uw hoofd heeft. Novakh kan u helpen met het al dan niet tijdelijk overnemen van uw administratie en ervoor te zorgen dat de zorgdeclaraties juist en tijdig worden ingediend en door de verzekeraar weer worden vergoed.
Hierdoor voorkomt u achterstanden en kunt u zich volledig richten op uw gezondheid.

Via onze Administratie Service kunnen wij u helpen met het op orde brengen én bijhouden van uw administratie.

Wat kunnen wij voor u betekenen?

  • Wij helpen u met het ordenen en archiveren van uw administratie.
  • Wij zorgen er (samen met u) voor dat de betalingen tijdig en correct worden voldaan.
  • Wij behandelen en beantwoorden samen met u de inkomende post.
  • Wij kunnen ervoor zorgen dat declaraties aan uw zorgverzekeraar tijdig worden ingediend en monitoren of de uitbetaling daarvan goed verloopt.
  • Wij brengen overzicht aan in uw bankzaken, waar nodig adviseren we om uw rekeningen te ordenen, rekeningen samen te voegen, spaarrekeningen aan te maken en een goed overzicht te maken van alle tegoeden en/of tekorten.
  • Wij kunnen een overzicht maken van al uw bankzaken en bescheiden die nodig zijn voor de belastingaangifte.
  • Wij helpen u met de aanvraag van bijvoorbeeld een OV-chipkaart en andere ogenschijnlijk simpele zaken waar u een computer voor nodig heeft.
  • Wij helpen u met het aanvragen of stopzetten van abonnementen op krant en tijdschriften.
  • Wij helpen u wanneer uw partner overleden is u hulp nodig heeft bij het bijhouden van uw administratie
  • Samen met u nemen we periodiek uw bankzaken door en regelen we de betalingen en overschrijvingen.
  • Indien u dit wenst zorgen wij ervoor dat u de vertrouwde papieren versie van uw ordner en uw bankbescheiden krijgt. Wij zorgen ervoor dat u alle overzichten gewoon op papier kan bewaren. Wij printen en archiveren dit voor u.
  • Indien u zaken zelf wilt regelen bij uw bank, dan kunnen wij u vergezellen naar uw bank.
  • Vanwege onze kennis van het digitale werken kunnen wij uw bankzaken op uw computer ordenen en archiveren.